عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

تو باور کن

طعم تلخ قهوه

با دو قاشق شکر

و بوی مطبوع آسودگی در یک کافه

می شود الان من

_____________
زندگی مثل یک کره می ماند که تماما پله است و تو همیشه فکر می کنی از ان دیگری بالاتری در حالی که او نیز فکر می کند . تو از آن سو رفته ای و آن از این سو . حال کار جبر است که چشم در چشم شده اید . ت وبر زبان می آوری و او نه ، شاید او بر زبان آورد و تو نه . معیار بلندی چیست ؟ وقتی هر دو به یکسان از هسته زمین فاصله دارید !!!

_____________


خندیدی

          و من بافتم

                       و آتش کشیدم

خاکستر شد

               و رفت

                    خیال عاشقانه ام

____________

تغییر

       تکامل

              تردید

                     ترس

در گیر "ت"های زیادی هستم

و گفتم "تو"

تو را

      تو را دوست

.

.

.

      دارد



                                       

نظرات 6 + ارسال نظر
وود دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:08

و اگر اینجور که شما می گید نباشه چی؟ نه پله ای باشه و نه همچین خیالاتی که تو بالاتری و اون نه ؟ و اون میگه و شما نه؟ و شایدم تو میگی و اون نه؟ اصلا اگه این فرضیات منحل شه قطعا سوال بعدی که معیار بلندی چیه می پوکه!!! اگه زندگی یه جاده باشه مثل جاده ی قم - اصفهانه چی؟ و یک جلوتر باشه دیگه اون جلوتره بی هیچ سفسطه و مغلطه ای !!!ها!!؟

توی این پست فقط یک موضوع مورد نظرم بودو اونم این که هر انسانی برای خودش منطق و فلسفه و ... خودش را داره . پله و جاده قم -اصفهان بهانه ست . اگر شما هم در شرایطی متفاوتی بودی شاید می گفتی بله ... زندگی مثل جاده قدیم نیست .
در کل زندگی همین تعریف هاست که خودمون برای خودمون می سازیم .

حسین پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 20:33

گفتن:کجا داری میری؟
گفت:جایی نمیرم.دارم میام!

به خودم میگفتم کاش وحید زودتر یه چیزی بنویسه.حالا که این مطلبت رو خوندم به یه نتیجه دیگه رسیدم.سعی کن دیر به دیر بنویسی.خیلی عالی بود.منظورم شعری بود که گذاشتی.چون حس کردم چی گفتی اینو میگم.بیان همچین چیزی فقط با یه شعر اینچنینی خوب از کار در می اومد
دس خوش پسر!

هاله جمعه 3 تیر 1390 ساعت 01:18

یعنی چی؟!!
جبر با عشق جور در میاد؟ با معیار با....
اگه هردوتا اصلا نگن چی ؟
اگر توش زیاده .. ولی چون حس شماست نمیشه ایراد گرفت..
با نظر رفیقت موافقم .. شعر خوبی نوشتی..

آرام یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:19 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام


خاکستر شد

و رفت

خیال عاشقانه ام ...


+ تلخ اما زیبا ...

عاطفه پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 22:32 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

چقدر دلم برای اینجا تنگ شده بود
برای این شعرا
برای تو وقتی میری چقدر دلتنگ میشم..

حاشیه چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 15:44 http://sepidedamvalimoo.blogfa.com

به سربازهای وظیفه می مانیم
درطرفین خط مرزی
این چنین به هم نزدیک و
چه از یکدیگر دور!


سلام دوستم. من به روز شده ام و بدین وسیله از شما دعوت می شود به خوانش. مشتاق نظرات و نگاههایتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد