عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

زیر پوست حرف ها

 

دوستان عزیز لطفا کامیون فلسفه و منطق خود را بر سر ما خالی نکنید . به گمانم کسی همین نزدیکی ها دارد می کند زندگی ...

.  

لطفا بچه شوید ... گاه گاهی خوب است .   


سلام  

من شمعدانی ام  

من اطلسی  

من یاس  

تو خریدار باش  

                      من گل رُز  


 

من از بادها می ترسم  

از صدای هوهوی شبانه 

که پیچ می خورند در کوچه ها  

در پشت پنجره ها  

حتی دیده ام چراغ کوچه را  

که می لرزد از ترس 

و میوه های کال ریخته بر حیاط 

که بغض می اندازد بر گلویم 

یک شب باز هم  

در میان درختان افتاده بود 

ولوله ی هوهوی  

که فریاد زدم :  

رحم کنید    رحم کنید  

بگذارید بفهمند رسیدن را  

آنوقت جدایشان کنید !‌ 

 


 

کوله از گلدان بر بند  

بیا به دشت افکارم  

بیا و بگذار ریشه بزند  

تمام تصوراتم از یک مهربانی 

از یک دوست داشتن

نظرات 3 + ارسال نظر
بردیا پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 17:02 http://Death-Angel.Blogsky.com

سلام

خیلی زیبا بود. لذت بردم

بهم سر بزن آپ هستم

هاله جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 23:33

واقعا نفهمیدم چرا یه دفعه جوش آوری!
من فقط ، فقط، شوخی کردم. این داستان دست بالا گرفتن و دانای کل چیه؟!
فقط این دفعه فهمیدم اصلا دوست نداری شوخی کرد باهات . فقط لازم نبود این قدر داستان دنبال هم سر هم کنی!

دیگه حریم رو رعایت میکنم. فکر کنم سرو کله زدن با یه ادم توهمی چندان شایسته نباشه.

خووب باشید.

سلام
ممنون بابت رعایت

دهاتی دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 17:00

اوه اوه اوه
ببین چه خبره اینجا!
دعوا دعوا دعوا . . . سر یک کیلو مربا
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد