عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

مجنون

در کجای پیچ زندگی تو پرت شدی بیرون  از خیالم ، از باورم ، از زندگی ام .   

 


 

سلام  

من همان دیروزی هستم  

همان که خواست حرفی بزند  

ولی بلیت مترو اش یکطرفه بود  

همان دیروزی 

گفتم : چگونه بگویم که بفهمد ؟  

گفت : آنقدر این داستان را تکرار کن  

                                                      تا مجنون شوی      

 

پ.ن : از 2 دوست بابت کمی بد خلقی معذرت خواهی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 12:19 http://verio.blogfa.com

در کجای پیچ زندگی تو پرت شدی بیرون از خیالم ، از باورم ، از زندگی ام

خیلی قشنگ بود
پیشه منم بیا / آپ کردم

جان هر کی دوست داری نرگس یا بیا بنویس آپم یا یه جوری نظر بده که آدم فکر نکنه دارن خرش می کنن که بره به وبلاگش . من که با دوست های قدیمی از این حرف ها ندارم . شما داری ؟

هاله یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 23:00

خیلی خوب بود.. خیلی.

الان نمی دونم ....یعنی واقعا خوب بود ؟

دهاتی دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 17:02

هیجان خوندن این همه پست قشنگ برای من خوب نیستا
میدونی که قلبم عاشقته
پس لطفا رعایت قلب ما را بکن که نگیرد از این همه هیجان!
بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد