عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

ژست پوسته ای

هی بچه ها جمع بشید می خوایم عکس بندازیم . همگی کمی خم بشید روی خودتون . یک عکس سیاه و سپید ناب با معنایی عمیق که چشم همه را خیره کنه .

گاهی وقت ها از ژست های پوسته ای آنقدر بیزار می شم که می خواهم قید بعضی ارتباط ها را  بزنم .  شاید خودم هم گاهی اوقات دچار این مرض بشم... که میشم . 


کلا فقط برای یک مورد می جنگم و آن هم آرامش است . به هیچ چیز فکر نمی کنم جز آرامش و آینده . و سعی می کنم که بزرگ بشم . کم کم . آهسته آهسته .


حتی همین وبلاگ اگر کمی احساس کنم که منو محدود کرده .  ذهنم را محدود کرده و آرامشم را به هم زده . دیگه اونقدر هستم که حذفش کنم و یا برم و ماهی یک بار بیام .


می دونی چیه ؟ یک تصمیم دارم . می خوام بخش نظرات را برای همیشه حذف کنم . اینطوری وبلاگ نویسی برام ارزش بیشتری پیدا می کنه .

نظرات 5 + ارسال نظر
دهاتی دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 17:22

بابا بیخیال
دنبال آدم عمیق میگردی؟
نیست
یعنی بود
ولی قدیم بود
الان . . .

دهاتی دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 17:24

اقا قالب وبلاگت مبارک باشه
این دومین قالبت بود
خیلی هم خوشگله
اینها یعنی اینکه داری تغیر میکنی
تغیر مثبت

یه سوال مهم
چرا اسم من توی لینک ها نیست؟
(غمگین)

هاله دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 23:04

اینکه میخواین در کامنتدونی رو ببنیدین،اتفاق جدیدی نیست. همه یه دوره میخوان این کارو بکنن.. ولی حذف؟! گمون نکنم دلتون بیاد .. آدم دلتنگ میشه براش.

وود سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:45 http://safit.blogfa.com

آره تو اونقدر هستی که هر لحظه اراده کنی دراینجارو شیش قفله کنی یا چمی دونم هر کار دیگه!!! اساسا ما اینجاییم که بساط آرامشمون فراهم شه نه سلب آرامش !!! با حذف کامنتینگتم موافقم مثلا الان کامنتینگ وجود داره و من اومدم یه سری شر و ور گفتم که اگه وجود خارجی نداشت نمی گفتم ، میبینی که هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده !! پس تا زمان از دست ندادی حداقل خودتو از دست شر و ور هایی همچمون اشعار من راحت کن! موفق باشی!

ممنون ....
راهنمایی خوبی کردین . هنوز مزه تلخی نظرتون را احساس می کنم .

م.ازاد سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 21:25

خوب اینها همه یهو فواران کرد؟؟خیلی آپه خشنی بود...
ولی فکر کنم الان سبک شده باشی...حذف که فراره و نمیدونم...
حیفه وبلاگه که حدف بشه...یک روزی آدم پشیمون میشه...
بدون کامنتدونی بودنم..
من قبل از ورود تو گروه نداشتم و به نظرم خیلی خوبه که بدونی
4نفر هستن که میان برات نظر میدن..نه همه.. فقط دوستان...
.اااااااااااااا...چقدر حرف...کجا بود اینا....در کل موفق باشی...

مقسی مادام بابت پیشنهاد و یا نظر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد