عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

گرفتار

شب فراق که داند که تا سحر چند است ؟

                                                     مگر کسی که به زندان عشق در بند است



نعمتی ست عاشقی که باید قدر دانست .

و وصال یعنی سوختن ،  یکی شدن و خوش به حال آنان که عاشقانه می سوزند .

.

.

.


ولی باید بگم شما عاشق نشده اید بلکه گرفتار اجبار انسانیت خود شده اید .


پیشنهاد فیلم : اتوبوسی به نام هوس


نظرات 5 + ارسال نظر
هاله شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 21:42

از عکسا که معلومه از این فیلم زیر خاکیاست ....
اگه پیدا کردیم ،چشم.

دهاتی یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 20:03

از این فیلمها که توی شهر ما پیدا نمیشه!
وقت کردی بیار اینجا با هم ببینیمیش

darya67 پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 11:21

من این فیلمو دیدم چند سال پیش واقعا فیلم قشنگی است.انقدر هم زیز خاکی نیست .وقتی ستاره پدر خواننده بازی میکنه.من هم اگه به مدیر وبلاگ جسارت نباشه فیلم وحشی رو از همین بازیگر پیشنهاد میکنم.

ممنون بابت معرفی فیلم . حتما میبینمش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 17:22

ما که ندیدیم...باید قشنگ باشه!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 17:22

بالایی مال من بود...مهرنوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد