عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

واقعا نازه

1-ساعت نزدیک ۲ ظهر بود که درس را تعطیل کردم و به بهونه نهار و استراحت نشستم پای تلویزیون . گشتم و گشتم تا باز رسیدم به manoto1 ... خلاصه اینکه برنامه مورد نظر بهترین موتور سیکلت ها بود . از 10 شروع کرد به معرفی . 

شماره 10 : خیلی موتور خوبیه . راحت . سرعتش در زمان خودش یک انقلاب بود . و همچنین خیلی سکسی ... ها ؟ یه نگاه انداختم به اطرافم و بعد از اینکه مطمئن شدم کسی نیست با دقت نگاه کردم ... نگاه کردم ... نگاه کردم ... خدای من کجای این موتور می تونه سکسی باشه ؟؟؟؟   

خانم و یا آقای گوینده رسید به شماره 5 ... 

و حالا عشق ایتالیایی ها هم اینجاست : وسپا .... واوووو دیگه الان این من هستم که میگم این سکسی ترین موتور دنیاست . و البته موتور خانواده .   به قول خانمی که در ایتالیا یکی از این موتور ها را داشت : باسن نازی داره (لعنت به دقتشون با این حس زیباشناسی شون)

 

2- حدود 7 سالم بود .عید طبق رسوم هر ساله رفته بودیم بندرعباس . اون موقع دنیای میکرو و آتاری بود . فیلم دو لبه و سه لبه و 24 لبه . ولی اون سال چشم من یه ماشین پلیس را گرفته بود که اژیر می کشید و می چرخید . دوتا باتری بزرگ و دوتا قلمی می خورد . وقتی خریدنش برام دیوونه اش شدم مثل یک قطعه کم یاب ازش نگهداری می کردم .  

 و حالا بعد از سالها هنوز هم ازش نگهداری می کنم . فقط کمی رنگش زرد شده .

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
م.ازاد پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 17:30

هان؟؟
کیهههه؟؟موتوره دیکه!!!چی بگم؟؟
ازین ماشین پلیسا ما هم داشتیم ...نگهش داشتم تا پارسال که دادمش داداشم...
یادش بخیر
مال ما مشکیه...

سلام
موتوره دیگه . چیزی نمی خواد بگی .
دقیقا مشکی هم داشت . یادمه . یکی از اقوام داشت . خیلی شیک تر از سفیدشه

آرام یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 08:53 http://aram-asemani.blogfa.com

جالب بود وحید جان
بخصوص ماشین پلیست که یادگاری از گذشته هاست!!! منم اسباب بازی هامو دارم ...


ممنون که سر زدی

نگو که عروسک هات موهاشون سالمه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد