عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

چه کنیم ؟

      ما در این شهر غریبیم عزیزان چه کنیم  

                                                                یـــک گــــل به گلستانی نداریم چه کنیم 

      طی شود این ایـــام رفقا بد به حــال مــا   

                                                                حـــال گذران ایــــام هـم نداریم چه کنیم  

      امــید گـــل سرخ ز نسیم سحـری نیست  

                                                                نازک خیالیم که خریدار نداریم چه کنیم  

      ز سر کوی عشاق شقایقی نالـــــه کنان  

                                                               برگ گلی به کوی خیالات نداریم چه کنیم  

      دست ها همه آغشته به خون از لب جانان  

                                                                دستی به گیسوی نگاری نداریم چه کنیم   

   

                                         می رسد این ایام شایق چه غمی ؟   

 

                                        گفت : طاقت هجران  نداریم چه کنیم    

 


 

 

تصور کنید :داخل اتوبوس هستید . ۴ تا زن با ۳ تا بچه که برای یکیشون بود نشسته باشن جلوی شما . زن ها گویا رفته بودن تهران خرید . بچه ها نق نقو . خانم ها به عنوان الگوی بچه ها فوق العاده ساکت (ارواح ... شون) . پشت سرتون دوتا دوست هم مدرسه ای  نشستن که اتفاقی همدیگه را داخل اتوبوس دیدن . و تا خود ساوه بلند بلند خاطرات دوران مدرسه را تعریف می کنن . مثلا : ناظم گفت برو موهاتو بزن ، من نزدم . گفت برو گمشو خونتون . منم رفتم خونه 3 روز مدرسه نرفتم . آخرش زنگ زدن خونمون گفتن ببخشید (ایضا ارواح ... شما و ناظمتون هم ).     

خانم جلویی برگشت نگاه کرد . من تا درگیر رنگ چشم هاش بودم گفت موبایل داری ؟  

بله خانم بفرما . بعد از اینکه تماسش تموم شد . برگشت گفت بفرما . فقط زنگ خورد بدی به خودم هااااااا (شما به خاطر چشم هاتون ارواح ...تون را خطاب قرار نمی دهیم )   

 

 

این شعر را داخل اتوبوس تهران - ساوه نوشتم . که هنوز جای کار داره ولی دلم نیومد شعر خام را داخل وبلاگ ننویسم .   
نظرات 6 + ارسال نظر

سلام می خوای تو اینترنت درآمد کسب کنی ؟
فقط کافیه به این آدرس : http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=12595 بری و ثبت نام کنی / برای هر کلیک ۵۰۰۰۰ ریال می ده

ایضا ارواح... شما هم
ما خودمون پدر این کارهاییم

هاله سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 22:26

این همه رو اعصاب آدم باشن و بعدش شعر بگی! چه عجیب...
پسر تو چقدر اسباب بازی داری = مربوط به پست قبل!!!!!

دیگه دیگه . . .
وااااا من همین یه دونه را دارم دیگه . اون خره هم که گفتم کادوی تولد بوده و مثل بچه ی نداشتم دوسش دارم . فقط ... بیخیال

م.ازاد چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 14:44

سلام...
1-حیف که گریه برام ممنوعه والا الان وبلاگتو آب میبرد...چه زمانه بدیه دوست من...
2-ارواح و...تکه کلامه جدیده؟؟!!!
3-همچنان شعرت دلنشینه...
4-حرفاتو چقدر میخوری...
5..دله پری داشتما...

۱- مردم یه عینک از چشمشون بر داشتند چقدر کلاس می زارن
۲- نه جدید نیست . در جای مناسب به کار برده شده
۳- متشکرم
۴- دندان ندارم داخل دهان مزه مزه کنم . به ناچار می بلعم
۵- دلتون خالی و زلال خانم

احسان چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 23:19

سلام.حال کردم.ناجور.به جان خودم شاید تو دو سال پیش به این با حالی حال نکرده بودم.مث گوش دادن به یه آواز از استاد شجریان میموند.مرسی.غزلتو دوست میدارم

خیلی می خوامت احسان جان . شما همیشه لطف داشتی .
شجریان که لامسب ول کن ما نیست . هر روز خراب تر می شیم .

مسعود یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 09:02

برده است اس اس و گشته سوراخ پرسپولیس
ما سر خوشان زمان که شیپور نداریم چه کنیم

آقا این موهای مربی استق... ها برای خودشه ؟

وود دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 20:32

جدیدن و اخیرن نمی گیرم چی میگی؟؟ مشکل یا از گیرنده است و یا فرستنده :-l

مشکلی نیست .
شاید بحث دو خط موازی باشه شایدم حال و هوای ایام
یا فرستنده یا گیرنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد