عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

کفتر چاهی

بدون شرح :  

        من درد مشترکم 

                               مرا فریاد کن ...   

 

 

 

بعضی وقت ها اگر یهو از جلد این زندگی خارج بشی و یه خرده از بالا بهش نگاه کنی حتما هوایی میشی که بری . وقتی این حرف ها و حرکات بی دلیل و با دلیل را می بینی ، بازی با کلمات را میبینی ، من ها و ما ها را می بینی . دلت می خواد هوایی بشی . عین کفترهای قدیم که می رفتن و تو آسمون یه خال می شدن . عین بادبادک های بچگی که زندگی مون را می دادیم برای یه نصفه حصیر و سیریش و یه چندتا تیکه روزنامه . براش گوشواره می ساختیم بلند ، بلند ، بلند ... . اون موقع ها اگر ناراحت می شدیم می گفتیم . اگر خوشحال بودیم حتی اگر نباید می خندیدم هم باز زیر لب شیطنت می کردیم . اگر عاشق می شدیم دست فرشته دختر همسایه یا ... می گرفتیم و می گفتیم : زن منه .  

آقا و خانمی که شما باشی دیگه این امروزی ها دلمون را زدن . تا فرتی هوای گیج خوردن ها و پیچ دادن ها و من اینم و تو اونی و ... میره تو این سینه ، فورت بیرون اومدنش همانا و هوایی شدن دل ما هم همانا.  

خیلی سخته که تمام طول روز ساکت باشی . این روزها من اینم . عین بچه های کلاس اول که هم ترسیدن ، هم خجالت می کشن ، هم دلشون گرفته ، هم دستشویی دارن ، و الانه که بشاشن به خودشون و بزنن زیر گریه .  

ولی این حس را با تمام نفرت دوست دارم .   

 

- کتاب " موسیقی شانس " اثر پل استر را خوندم . و " باباگوریو" را دیشب شروع کردم . 

نظرات 9 + ارسال نظر
هاله جمعه 6 آبان 1390 ساعت 19:12

* به نظرت مشکل از دلت نیست که اینقدر زود به زود هوایی میشه؟
*باور کن خیلی هم سخت نیست که در طول روز ساکت باشی وسعی کنی به جای حرف ، فکر کنی..

خیلی هم خوبه که به جای حرف فکر کنی . . . ولی نه چند روز و چندین روز و روزهای اینده هم . ولی در کل نوشتم که این حس را دوست می دارم .
دل ما پرنده ست . رنگشم سبز مرغ عشقیه .

آرام یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 10:57 http://aram-asemani.blogfa.com


نوشته هاتو دوست دارم ...

آرام یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 11:25 http://aram-asemani.blogfa.com

لطف داری عزیز ...

سارا یکشنبه 8 آبان 1390 ساعت 12:10 http://sarahhhh.blogfa.com/

چون پیانو می زنم دوس دارم تو کلبه م پیانو باشه

خیلی هم خوب

نرگس سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 13:36 http://verio.blogfa.com

سلام
میسی که با قدیمی های بلاگت با من بودی
بازم به قدیم مدیما

وبتم خوبه
بازم بیا !!!!

بازم به قدیم مدیما

دایمون چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 20:24 http://daneshname.pelakfa.com

سلام
شما وحید هستی
پس علی کی بود

عاطفه پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 00:00 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

خوش به حالت دیگه حال کتاب خوندن هم ندارم

کم کم حال کتاب خوندنت هم میاد

مهرنوش پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 19:30

خوب...بالا رفتن خوبه...اگه باعث سقوط با سر نشه ها....
واییی من همیشه اینطوری هستم...توی خونه..آروم...یجورایی
عادت دارم به این آرامش...البته بعضی وقتها هم ازم خواهش میکنن
ساکت بشما...اما خوب...سکوتو بیشتر میپسندم...

سکوت خیلی خوبه .

هاله پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 21:26

عجب ... که دلت پرنده است..
بله کاملا مشخصه..انگار جلد جایی هم شده ..

غلط کرده جلد جایی بشه ... اینهمه قربون صدقه ش میرم اومنوقت جلد جای دیگه بشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد