عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

تمام حرف هایم

روزها میگذرد

و در پایان هر روز

من در این فکرم

 یک روز از با تو بودن کم شد





نظرات 3 + ارسال نظر
مهرنوش سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 01:09

سلام...
کلی ذوق میکنم نظرت رو میبینم....مرسیییی ازینکه بهم سر میزنی...
خیلی بده اینجا خصوصی نداره ها....همین الانه فهمیدم...
متوجه نشدم کدوما رو میگی؟؟همه رو میزارم...مطمینی؟؟

ما هم کلی ذوق می کنیم . بیشتر تر . همه می دونن وبلاگ من نظر خصوصی نداره . . حال و حوصله دنگ و فنگ نظرات خصوصی را ندارم . چون همه می دونن که نظر خصوصی حاشیه بالایی داره .

هاله سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 18:22

*...آنقدر نفس میکشم تا تمام شود
همه ی آن هوایی که سراغ تو را می گیرد...*

عالیییییی

مهرنوش یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 00:32

لطف دارید...باشه...منم چیزی نخواستم بگم که...خواستم جواب خوتونو بدم...
بگذریم...
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد