عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

تو مایه های دشتی

از همون بچگی عاشق این آواز خوندن های داخل حموم بودم . وقتی میای بیرون هم خسته ای و هم صدات در نمیآد و هم کلی سبک شدی . فقط هم تو مایه های دشتی باید بخونی .  

  

خیلی خوب شد که دیروز رفتم اراک . وگرنه تا فردا امکان داشت بترکم . همین که چشمم به رفقا می افته دلم وا میشه .  

 

امروز می خوام عقده ی عکس نوشته هامو خالی کنم .    

۱- چشم ها : کاری از استاد وحید شایق . ایشان بسیار به کشیدن چشم ها علاقه دارند و در بسیاری از آثار ایشان این چشم ها به گونه های متفاوت دیده می شود . مثلا چشم دریچه ای ، چشم درختی ، چشم منتظر ، چشم شمع گونه . مطمئنا پست بعدی در مورد طراحی هایم در مورد چشم هاست .

 

 

  

2-  بدون شرح (مسیر برگشت گوار )

 

 

3- متاسفانه سرعت اینترنت خیلی خرابه . برای همین هم از خیر آپلود کردن بقیه عکس ها گذشتیم .  

 

امروز تهران بودم . باز هم یک پارک جدید . واقعا قشنگ بود . به معنای واقعی . بارون و خزان درختان . و دختری که داشت گریه می کرد . به نظرم سن بالایی نداشت .احتمالا هزار چیز و ناچیز ، توی مغزش داشته می گذشته که ما از اون بی خبریم . ولی خوب ، روزم را خراب کرد .  

  

می خوام سبک نوشتن وبلاگ را عوض کنم . یه چیز جدید ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرام سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 11:04 http://aram-asemani.blogfa.com


لذت بردم وحید عزیز . . .

عاطفه سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 19:06 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

نقاشم بودی و ما نمیدونستیم؟ صاحب سبکی واسه خودت

هاله چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 00:10

کدوم پارک رفتی؟

اسموشو ندیدم . چون از درب ورودی وارد نشدم . ولی ایندفعه حتما اسمشو میبینم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد