عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

از وال استریت تا کافه گردی

 اولین سرما خوردگی با لهجه ساوه ای محقق شد . خوشبختانه یا بدبختانه امروز نتونستم درس بخونم . ولی من هستم ، چون سرما می خورم .

دلم لک زده برای یک کافه . دوستان کمک کنین و  آدرس بدین . حول و حوش شریعتی ، سیدخندان ، هفت تیر ، کافه سراغ ندارید ؟  

 

امروز چشمم یهو خورد به سررسیدهای قدیمی خودم که داخلشون می نوشتم . تاریخشون را نگاه کردم که می گفت : 1383 . واقعا ؟ خیلی زود گذشت ... 

 

وال استریت را گرفتن و آمریکا بدبخت شد و ر...دیم به نظام سرمایه داری و الان 3-0 به نفع ما شده و ایشالله مرگ مرگ تا جام جهانی . فقط اکثر مردم آمریکا نامه دادن که  جهت پاسخ به سوالات شرعی نماینده ای معرفی کنید تا کار خلق خدا زمین نماند . خداییش اگر 30 سال بر علیه نظام آموزشی یک کشور هم فوش می دادیم الان همین حال نظام سرمایه داری را داشت. راستی چه بلایی سر فیلم ها و فیلم سازهای ما میاد ؟ دیگه نظام سرمایه داری وجود نداره که طبق اون آدم پولداره بد باشه و اون بدبخته آدم خوبه ... چی میشه ؟  

شما هم دیدین ؟ توی آمریکا یه پلیسه گاز فلفل زده تو صورت چندتا آدم . خیلیه هااااااا . واقعا بد شدن . خیلی بد . باید نظام سرمایه داری سقوط کنه . بنده شاهد هستم که فلانی نامه نوشت به بوش و اوباما و سارکوزی و اینا که آقایان صدا میاد !!! اون زمان گفتن یارو چت کرده . اما الان می بینیم که نه ... یارو خیلی خوب فهمیده بوده . مثل وقوع زلزه که یک عده زودتر متوجه می شن . و ما خوشحالیم . خیلی . نیشمون پیدا نیست ؟ و قرار است برای همین چند خط نوشته چیزی حدود 100 دلار از حساب ارزی شخص انگلیس  بریزن به حاسبمون ، که گفتیم دست نگه دارن تا این تک نرخی شدن ارز پیاده بشه و ببینیم چی میشه.البته در حال رایزنی هستیم که سکه بهار آزادی طرح قدیم و یا طلا برامون خریداری کنن .

 

پ.ن1 :  گند بزنم به این اینترنت و این سرعتش که نمی تونه 2 تا عکس آپلود کنه . به معنای واقعی گند بزنم . چقدر سوژه دارم برای آپلود ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 12:54 http://talae.persianblog.ir

باسلام به نظرشما پاسخ داده شده است میتوانید به لینک زیر بروید باتشکر

http://talae.persianblog.ir/comments/467616/8382010/

هاله پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 19:50

من بلدم چندتا کافه ...
فقط این جا نمیذارم ..یه وقت بقیه هم میبینن دیگه از دنج بودن درمیاد...
برات ایمیل میکنم ..
فقط اگه رفتی و حال و هواش یه طوری بودکه هوس چیزی کردی(!) فحششو به من ندی؟!

ای جانم . از اون دو نفره هاست ؟؟؟‌

آرام شنبه 5 آذر 1390 ساعت 08:44 http://aram-asemani.blogfa.com


سپاس دوستِ خوب و قدیمی

آپت خواستنی بود ...

وود شنبه 5 آذر 1390 ساعت 13:21

کافه رو که نباید پیشنهاد کرد، کافه رو باید رفت دید باهاش حال می کنی یا نه!! البته این نظر منه !!!
میدونی یه جورایی این سر رسیدهای قدیمی رفیق شیش های ماان فقط توجه ما بهشون کمه!!!!!!!!!!

نیست ک تهران بزرگه . گفتم اون حوالی سراغ دارید بگید تا بریم ببینیم به دل میشینه یا نه ؟

هاله شنبه 5 آذر 1390 ساعت 15:27

از اون 2نفره ها که هیچییی...
از اوناست که دفعه بعد برید شدین 3نفر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد