عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

بیهوده

نفستو بده داخل ، بیشتر ، بیشتر ، حالا انگار که فهمیدی همش الکی بوده یهو نفستو بریز بیرون . سرتو چند بار تکون بده ، بالا ، پایین . 

 

جدا باورم نمیشه که اینهمه مدت را تنهایی دووم آوردم .   

خیال غرق  شدن در نگاه ژرف تو بود  

 که  دل زدیم  به دریای  بی خیالی ها  

 

این تنهایی را دوست دارم ولی دیوانه وار تمایل به دپ کردنم داره و ایضا دیوانه کردنم .  

 

 

یکی از روستاهای ساوه- باقیمانده یک پل قدیمی  

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هاله شنبه 12 آذر 1390 ساعت 20:38

چرا همه فکر میکنن تنهایی آدمو دپ میکنه؟
خداوکیلی تنهای بهت بد میگذره ؟
خودتی و خیالات...بدون مزاحم!
عکساتم خیلی قشنگ بود ..

تنهایی بد نمیگذره . خیلی هم خوبه . ولی مدام فکر کردن آدمو خسته می کنه . همش دنبال ایده آل هستی . اونقدر به خودت و فکرهات فکر می کنی که خسته میشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد