عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

آقای فیلسوف شرایط

خسته شدم از بس به خودم سرکوفت زدم . از بس از خودم توقع های بیشتر دارم . انگار قبلا ...خیلی قبلا  ، خیلی بهتر بودم . انگار یه روزی من فراتر بودم . نمی دونم چرا این فکر و از کجا پریده وسط مغزم ولی حالا که اومده خیال رفتن نداره . مدام حرف میزنه ، نصیحت ، باید ، نباید ، یه پا فیلسوف شده که فقط بلده غر بزنه . اینه که اذیتم میکنه . خوب راست هم میگه . دروغ که نیست . خودم که بهتر می دونم .  

 

امان از دست این همسفرهای قطار که تو دلمون را خالی کردن .اونها چیزشونم هم نبود ولی ما خیلی بهمون فشار اومد .میانه راه بودیم که حرف کم آوردیم و زدیم صحرای کربلا و رسیدیم به نزدیک بودن جنگ و یهو به خودم اومدم دیدم " بوی باروت" میاد . خدایا ... .  

 

بعد از مراسم سینه زنی و روضه اینا بود که دعا کردن شروع شد . هرچی گفت ما گفتیم آمین . یهو گفت : اون یارو را نگه دار که دیدم دیگه آبمون تو یه جوب نمیره . هرچی گفت ما گفتیم اینا درست میگن . بزار یه امشب را حال کنیم و دل بدیم . ولی برادر و خواهری که شما باشید این یکی تو کتمون نمیره . ما هم نامردی نکردیم و از اون اعماق دلم گفتم : خدایا لعنتشون کن ، خارشون کن ، و باشم و ببینم که دستشون رو میشه . آمین .  

 

طوقی پر زده رفته . دنبال چی میگردی تو آسمون. بزار بره ، هر کفتری که گردنش حلقه داشت طوقی نمیشه که .هر طوقی هم طوقی تو نمیشه . اما طوقی ، طوقی ، طوقی ... هر وقت خواستی خال آسمون بشی یادت باشه که یکی داره سربالا سربالا تو را می پاد .        

 

دیروز فیلمی به دستمان رسید به نام " شرایط " که کلا فیلم بازیگرهای ایرانی داره ولی به نظر میرسه داخل لبنان بازی شده . هیچ نظری در مورد فیلم ندارم فقط به نظرم خانم های بازیگر جالبی داخلش بازی میکردن که اینم فقط به عنوان یک بیننده ایرانی الاصل دارم میگم . فیلم را دانلود کنید ببینید . نظر کارشناسی هم اینه در کل رنگ آمیزی قشنگی داشت ( وقتی فیلم را دیدید این جمله ی رنگ آمیزی را یاد کنید)      

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هاله چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 00:11

بله ...
میبینیم و یاد میکنیم!

البته به چشم بیننده هااااااا . نیای بگی این پسره هیزه

عاطفه چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 18:07 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

سخت میگیری.امید وارم زود گذر باشه. چه بازیگرای ایرانی خوشگلی. بگو از کدوم سایت دانلود کنیم خوب

گوگل سرچ کن عاطفه خانم . با اون موبایلت

مهرنوش جمعه 18 آذر 1390 ساعت 00:54

فکر کنم فیلم خوبی باشه...تصویراش که قشنگن...دیدیم یاد میکنیم...
ای آدمه فعاله کنکوری که هم کتاب میخونی هم فیلم میبینی..هم رستوران میری..
هم مسافرت..

رستوران ؟
فکر کنم حسودیت شده . نکن این کارو . چرا آخه ؟ چرا هی این کنکور را می زنید تو سر من .

حسین شنبه 19 آذر 1390 ساعت 16:32

قربون این توجه کردنت برم مممممممن
میبینمش
یا با خودت یا با خودش یا با خودم!

سعی کن تنهایی ببینیش

حسین سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 20:59

ای شیطون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد