عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

دلم آدم می نرکه

سلام . از اون سلام های خسته .

نمیشه ، نمی تونم . رفیق ، هم نسلی ، پیرمرد ، بچه ، حتی تو که مثل ما نیستی . نمیتونم غم همتون را داشته باشم . کاش دنیا اینجوری مزخرف نبود . اگر یک لحظه بخوای به اینها فکر کنی دلت می ترکه .


تقریبا خیلی ها می دونن که من عاشق فرانسه ام . و می خوام یه خواننده فرانسوی بهتون معرفی کنم که دلم خنک بشه . خواننده ای که هر وقت به موزیکش گوش می دم دلم می خواد بلند بشم و موهامو خرگوشی ببندم و بپرم بالا و پایین . یه تیکه از ترجمه فرانسه -انگلیسی موزیک je_veux


Give me a suite at the Ritz, I do not want!
Chanel jewelry, I do not want it!
Give me a limousine, I would do what? papalapapapala
Give me the staff, I would do what?
Neufchatel is a mansion, it's not for me.
Give me the Eiffel Tower, I would do what? papalapapapala

I Want to Amur, of joy, good humor, it's not your money f'ra my happiness, my hand i want to die of heart papalapapapala go together, find my freedom , so forget all your photos , welcome to my reality

یه گلیم ناز و خوشگل که کلی اتاق را رنگی کرده .


اینم در اون حالت ...!!!
 


پ.ن 1: همه زیر تختشون شده جاساز  ، من  زیر تختم شده جای ساز  .
پ.ن 2: اسم خواننده ZAZ  .
نظرات 15 + ارسال نظر
هاله شنبه 3 دی 1390 ساعت 14:47

سلام (از اون سلاما که آدم وقتی بشنوه خستگیش در میره!)
حتما پیگیره آهنگه میشم .. به شدت دنبال تنوع ام..
گلیمه هم رنگاش چه گرمه ... خوبه ...
پ-ن1: خواستم بابتش یه چیزی بگم ، دیدم خانواده رد میشه به قول خودت این شوخیا باشه اگه تو چت رووم بودیم..

حتما حتما برو این اهنگو گوش کن .
گلیمه رنگ هاش خیلی گرمه
هاله خانم هیسسسسس زشته به خدا !!!!

هاله یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 17:10

ایمیلت رو لطفا چک کن..

آرام دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 09:51 http://aram-asemani.blogfa.com

سلام وحید
خوبی ؟ امیدوارم که باشی . . .

حق با توئه .. اگه آدم بخواد به همه ی اینا فکر کنه دیگه چیزی ازش باقی نمی مونه ..!
مرسی واسه معرفی ZAZ.
و
مرسی واسه عکسایی که گذاشتی ..

+ راستی .. فکر نکنم اکه موهاتو خرگوشی ببندی بهت بیادااا ! حالا از ما گفتن . :)

سلام . مرسی بابت نظر .
خرگوشی نشد . دم اسبی . نشد کچل می کنیم برای خدمت آماده می شیم .

مهرنوش... دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 10:40

سلامه خسته نباشیییییی...
ک مان تلوو؟
ای بابا نشد یک بار یکی از اینایی که میگی رو داشته باشیم...ذوق کنیم...
ولی مطمینن قشنگه...
مبارک گلیم...
در اون حالت با آرامشی داری...
هه...اق واق...

سلام .
ک مان تللو ؟ فرانسویه؟ چی ؟
ههههه اق واق ؟ از اینا دیگه ؟
آره ؟

مهرنوش سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 00:12

آره...اینم ازون اصطلاحاته که گفتم...
اولی یعنی چطوری؟
دومی خداحافظی...ماله زبانه بیگانه ی فقانسه...
نخیر ...



من دیگه چی هستم که تو اومدی بهم زبان فرانسه یاد میدی !!!!

مهرنوش سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 00:15

یادم رفت ...اینم بگم مثلا خواستم بگم بلدم ها...معلوم نبود...؟؟؟

حسین چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:19

یه بار سر گوش دادن این آهنگش توی ماشین بحثم شد
هیچ دلیل منطقی مبنی بر اینکه همه این آهنگو دوست داشته باشن وجود نداره ولی نمیدونم به چه خاطری همه ی ماها(من و تو و اونای دیگه) وقتی این آهنگو گوش میدیم خوشمون میاد.
همین جوری الکی ها
یه چیزی شبیه گوش دادن یه موسیقی توی گراندهتل میمونه ولی از نوع فرانسویش با همین اختلاف زمانی!

والله من که اگر کسی خوشش نیاد بازم صداشو زیاد می کنم و گوش می دم . چون خواه نا خواه خوشش میاد .

مهرنوش چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 12:59

هه..نمیدونم...
یعنی بده!!الک...
پس پوارو نمیبینی؟
اصطلاح بود...نه زبان...

چمیدونم والله

باران چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 13:31 http://baraneshgh.blogsky.com

سلام علیکم وحید آقا.این جمله اولت یکم مغزمو تکون داد.راست گفتی به خدا.بعدشم مزنه این گلیما چند؟

مغز منم تکون داده .
والله مزنه ندارم . قدیمیه . حداقل برای ۳۰ سال پیش . این گلیم هم کار دست مامان بزرگ اینای خودمونه .

هاله پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 16:24

میشه لینک اهنگو بذاری؟

خدا وکیلی یه نرم افزار itunes یا bearshere دانلود کنید همه این ها را میشه دانلود کرد راحت . چشم لینکش را می زارم .

مونا شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 14:28

سلام . من میخوام در مورد ساوه یه تحقیقاتی بکنم اگه میشه شما که اونجا زندگی میکنید لطف کنید و به سوالات من جواب بدید.
اگه میشه البته . خوب اگه جواب مثبته با اجازه خودم سوالاتم رو آغاز میکنم.
1- فاصله ساوه تا مرکز تهران (میدان آزادی) با سواری چقدره.
2- آب و هوای اونجا چطوریه؟
3- هزینه اجاره خونه حدود 60 متری چقدره؟
دلیل سفر: من و دوستم میخوائیم بیائیم اونجا زندگی کنیم و از دوووووووووود تهرون خودمونو خلاص کنیم . میخوایم بیائیم اونجا نفس بکشیم.

خوب امیدوارم زود زود بهم پاسخ بدید.
ممنون

سلام .
۱- حدود ۲ ساعت بدون در نظر گرفتن ترافیک آزادگان
۲- زمستان متعادل و با برف کم . تابستان وحشتناک گرم
۳- هزینه خونه ۶۰ متری آمار ندارم اگر حتما دانستنش الزامیست بگید تا بپرسم

دلیل سفر : بیاید خودتون را راحت کنید و اما باید با چند مورد کنار بیاید .
۱- اینجا خیلی ها توی دنیای خودشونن
۲- احتمالا احساس تنهایی می کنید (شهر غم زده معنی لغتیشه)
۳- باید به نبود بعضی امکانات عادت کنید

از این زودتر دیگه نمیشد

مونا یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 14:10

مرسی که پاسخ دادید. الان همه تو خودشونن ما برامون نذری که میارن همسایه آپارتان خودمونم نمیشناسیم حالا ظرف نذریش مونده خونمون نمیدونیم زنگ همه رو باید بزنیم بگیم کی فلان روز قرمه سبزی داده بوده نذری، قابلمش پیش ما مونده. رومون نمیشه بگیم همسایه سقف به سقفمونو نمیشناسیم. این از اینکه میگید شهر غمزده تهرون والا خیلی بدتره الان همه حال و حوصله ندارن تو ایران فرقی نمیکنه کجا باشن.
ضمنا اگه ی شهری رو میشناسید که نزدیک تهران باشه تا از امکانات دورنمونیم و هوای پاکی داشته باشه آدماش هم شاد و شنگول باشن و خونگرم لطفففففففا ما رو کمک کنید. اون مورد اجاره رو هم ثوابداره بپرسید برا خودتونم بد نیست بدونید. پررو شدم نه؟

بالاخره از ما گفتن بود . منم تازه اومدم ساوه و اولش فکر میکردم که حسابی اینجا از نظر روحی فول میشم . ولی نشد .
تهران حداقل جنب و جوش داره . یعنی زنده اند
خون گرم و شاد و شنگول میخوای برو شیراز .
میرم می پرسم دیگه . والله الان نمی دونم مستاجر های خودمون چند میدن . می خوای بیا اینجا واحد خالی داریم . همون حدودای ۶۰-۷۰ متری

مونا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:46

عه من گفتم از یه بچه ساوه (ساوجی) بپرسم شما هم که مال اونجا نبودی پس چرا رفتید اونجا؟
باشه ممنون که با صبر و حوصله و استقامت جواب سوالامو دادی. دمت گرم

دیگه اصالت که داریم . برگشتیم به نصبمون /
دم خودت گرم ما سوخته ی این حرفاییم .

مونا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:49

چقدر از این آهنگ خوششون اومده بابا بزار لینکشو لطفا" ماروهم به حالو هوای گراندهتل ببر

دیگه باید خودت زحمت بکشی دانلودش کنی و فیض اعظم ببری .

فاطمه مرادقلی پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 16:30

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چقدر تو زشتی،ایکبیری

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد