عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

زندگی مرغ عشقی

دلم می خواد الان برم یه قلم با کاغذ بردارم و بنویسم . بنویسم . بنویسم .  

 

شاید هم یه فیلم نگاه کنم . ایرانی نه ، حتی اگر کیارستمی باشه . دوست دارم زیبایی های یه دختر (شاید فرانسوی) را ببینم که سعی داره از روزمرگی فرار کنه . یا نه ، شاید هم  برای بار چندم کازابلانکا را دیدم . یا نه ، فیلم "دوباره اون اهنگ را بزن سام" اثر وودی آلن را دیدم  ... 

 

زندگی رنگی خیلی خوبه رفقا . مثل همین گلیم که دارم با قطعه قطعه اش حال می کنم . مثل فیلم "یه حبه قند" . . .  

 

فردا میرم یک جفت قناری بخرم . تعداد مرغ عشق ها زیاد شده و از اونجایی که ما را با عشق سر و سری نیست می خوایم چندتاییش را بفروشیم .  

اینم شد زندگی اخه ؟؟؟؟  

مرغ عشق نر : سلام مرغ عشق ماده  

مرغ عشق ماده : سلام نر من  

م ع ن : بیا ماچت کنم  

م ع م : بیا منو ماچ کن  

م ع ن : بیا سرتو بخارونم  

م ع م : منم سر تو را می خارونم  

م ع ن : بیا بازم بچه دار بشیم . ارزن هست ، خونه هست ، آب هست ، نور کافی ، گاها هویج و کاهو هم که می خوریم .  

م ع م : بیا بازم بچه دار بشیم .  

من (در حالی که دارم بهشون نگاه می کنم و رفتم توی فکر ): هیییی روزگار کی میشه ما بریم سربازی ، بیایم ، خونه داشته باشیم ، نون بیار باشیم ، آدم سر به راه بشیم ، بریم خاستگاری ، آیا بدن  آیا ندن ، رسم شما چیه ؟ حنا بندون با اوناست ، پاتختی رسم نداریم ، مامانت به من گفت : هوی ، دیر میای ، زود میری ، شب خونه مامانم اینا دعوتیم و ...  . اگر تونستیم یک روز مرغ عشق باشیم . د لامسب حداقل بیا ... تا خودتو ببینیم .  

 

دوستان نامردی نکنید یه نرم افزار bearshere  یا iTunes دانلود کنید .داخل همین ها می تونید نام zaz  یا هر قناری دیگه را سرچ کنید و دانلود کنید .

نظرات 7 + ارسال نظر
آرام یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 08:51 http://aram-asemani.blogfa.com


مرغ عشق رو دوست دارم بخصوص اگه آبی باشه اونم از نوع هلندیش ..

آپت زیبا بود وحید

موفق باشی

هلندیشم تولید می کنیم .

حسین یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:54

الان که فکر میکنم می بینم چه کار خوبی کردم فقط 1 شب توی خونمون ازت نگهداری کردم!
اگه قرار باشه دم به دقیقه هوس کنی مرغ عشق بشی که باید بریم زیر پل زایشگاه خونه بگیریم!
اونوقت میگی چرا میان فیلترمون میکنن!!!

لااله الالله . برو حسین جون ... نذار بگم !!!!

باران یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 16:26 http://baraneshgh.blogsky.com

وحید جان کلا نوشته هاتو دوست دارم.چون خیلی به ذهنیاتم نزدیکه.خوجل بود

منم کلا آشفتگی و شور شعرها و نوشته های شما را دوست دارم .

هاله دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 23:36

حالا خوبه زندگیت مرغ عشقیه..
برای من که سگی سگیه..
نرم افزارم هم دانلود کردم ..اونطوری گفتی بهم بر خور..

منم دانلود کردم . بهت بر نخوره هااااااا ولی خیلی خوب کاری کری !!!

مهرنوش چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 23:34

سلامم...
رنگ رنگی رو هستم...مخصوصا فیلم...
ای بابا....فنچم خوبه بگیری ها...زندگی فنچی...نمیدونم...
احتمالا کلی شاد و پرانرژی میشه....
ف ن:من رفتم بازی...
ف م:وایسا منم بیام...
و به این ترتیب زندگیشون آغاز میشه...

اهان یعنی میخوای بگی زندگی با بازی شروع میشه ؟
فنچ نه بابا . اگر بدونی قناری چه لذتی داره

مهرنوش شنبه 17 دی 1390 ساعت 23:56

نمیدونم...شاید..

تنها یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 00:16

من یه قناری تنهام آواز عشق سر میدهم کو گوش شنوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد