عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

من بی ثبات

این من بی ثبات من ، دوش کجا پریده بود ؟ 

                       در میکدۀ شهر شلوغ ، دل به که با سپرده بود  

هوای پرواز بود مرا ، بال و پرم ربوده بود  

                       تا پر و بال نو رسید ، دل به خاک رسیده بود  

 

همین ...  

آره رفیق ، یه روز ما هم دلمون هوایی بود . 

نظرات 2 + ارسال نظر
هاله یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 20:48

میگه : تا تو مراد من دهی،کشته مرا فراق تو
تا تو به داد من رسی، من به خدا رسیده ام! ....

بله ...

مهرنوش چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 23:40

قشششنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد