عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

غمی می آید ...

شمس لنگرودی میگه :  

دلتنگی
خوشة انگور سیاه است
لگدکوبش کن
لگدکوبش کن
بگذار ساعتی
سربسته بماند
مستت می‌کند اندوه. 

 

بعضی وقت ها غم هایی هستند که نمی دانی از کجا می آیند . به کجا می روند . و در این میان از تو ، که تنها ایستاده در گوشه ای و لب بسته و نظاره می کنی چه می خواهند . دست بر گریبان تو می اندازد ، گویا سالهاست که به دنبال تو بوده . گلویت را فشار می دهد که بگو ، بگو . ولی چه ؟  

دیوانه وار فریاد می زنی ، می خندی ... بس است ؟  

  

گاهی اوقات غمی می آید . که می دانی اش ، می فهمی ، چون کبوتری غمگین می رقصد و وارد می شود . درست مثل صحنه ای از یک تاتر . سیاه بر تن دارد . تو دوست داری سیاهش کمی رنگی بود مثل بنفش یا قرمز . رژ لبش خون است . می رقصد و هیچ نمی گوید . نظاره می کند و می چرخد به حول یک نقطه که تو باشی . زانو می زنی و سر می چرخانی ، چون صوفیان مست از شنیدن یک زخمه ی تنبور . می چرخد و هیچ نمی گوید .  هر دو با موسیقی می رقصید او به دور تو و تو به دور وهم رهایی .  

  

گاهی اوقات غمی هست که می سوزاند . هر چه می دوی بیشتر گر می گیرد . آقا ، خانم ، یک سطل آب ، لطفا ...  .    

 

نمی دونم وقتی این شعر را نوشتم دلم کجا بود . 

 خوشا در کوی تو بالی گشودن  

به بزم عاشقان شعری سرودن ...   

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:49 http://baraneshgh.blogsky.com

توام آره؟شمس کنگرودی دیگه؟ایول.خوشم اومد.خوشا دردی که درمانش تو باشی....

مرسی جهش در هوا

بله . از وبلاگ شما لینک شدیم . موسیقی وبلاگ جفتتون آدمو دیوانه می کنه . شاید ۸۰ درصد این متن اثر موسیقی وبلاگ شماها باشه

مهرنوش پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 00:16

آقا ، خانم ، یک سطل آب ، لطفا ... .
بعضی وقتها دریا با اون عظمتشم نمیتونه خاموشت کنه...

یک سطل آب لطفا ... دریا میتونه خاموش کنه . حتی یک سطل آب . کافیه سرم را به مدت ۲ دقیقه زیر آب نگهدارید

هاله شنبه 24 دی 1390 ساعت 00:00

داره بارون میاد ..
با بارون میشه؟

آره... خود خودشه

حسین یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 19:52

اینجا گواره
اینجا گواره
(ذوق زدگی مفرط)

بله
بله

عاطفه سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 02:27 http://www.atefesoleymani.blogfa.com

از اون پست ها بود که فقط میتونم بگم.....

باران چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:42 http://baraneshgh.blogsky.com

خدا نکنه دیونه شی وحید خان.البته من که به شخصه دیوانه هستم.منم لینک کنی خوشحال میشم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد