عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

خوش به حال ...

۱- "گلشیفته فراهانی"  خودش را فدا کرد ... حتما همه اون عکس ها و فیلم ها را دیدن . خیلی ها ، خیلی نظرها دادن . منم می خوام نظرم را بگم . گلشیفته همون کاری را کرد که " محسن نامجو " انجام داد . طغیان کرد و خودشو فدا کرد . شاید درصد سوختگیش خیلی بیشتر از نامجو باشه . ولی من و تو می دونیم که گلشیفته از نسل ما بود . هر فیلمی که بازی کرد زبان یک نسل بود . این عکس و فیلم را هم امیدوارم مثل خیلی ها پای "بی بند و باری " نذارین که نیاز به نمایش نداره .  

 

2- دیشب خونه ی یکی از دوستان جمع بودیم . در مورد همه چیز بحث کردیم و در آخر دیوانه و وا رفته موندیم که چه کنیم . از قضا دوستمون اهل موسیقی بود . ستار را بر داشتم و مثل همیشه در هم  و قاطی پاطی زدم . یخ دلم داشت آب می شد ... آب آب . دلم به حال خودم و نسل خودم سوخت . 3 تاشون جلوی چشم خودم بغض کرده بودن .  

 

3- مجنون تر از این می خواهی ام ؟   

  "خوش به حال دیوونه      که همیشه خندونه "

   

نظرات 7 + ارسال نظر
وود جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 21:17

دوره زمونه ی جالبی شده ... سطح هنر عوام خیلی باحال رشد میکنه!! دو روز قبل در حد جایزه اصغر فرهادی بود و الان در حد بدن گلشیفته!!! میدونی وحید خان کلن جماعت صاحب نظری داریم ! (البته حمل بر جسارت نشه) :)

خیلی دوره زمونه جالبیه و ...
و ...
و ...
حمل بر جسارت نشه !!! :)
به قول یارو گفتنی ما دریایی از نظر و اطلاعاتیم با عمق یک سانتی متر !!!

آرام شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 08:43 http://aram-asemani.blogfa.com

نمیدونم چی بگم وحید
فقط دلم میسوزه ...

هاله شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 11:43

فدا کردن روش بدی نیست برای اظهار وجود یک نسل، فقط اگه بدونیم برای چی و چطور باید اینکارو انجام داد،اوضاع خیلی بهتر میشه..
روشش ، افکارش و ...دوست نداشتم ..

حسین شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 12:25

میگی طغیان یاد مارادونا میفتم!
اما نمیدونم چرا نمیتونم به گلشیفته و اتفاقات اطرافش فکر کنم!
نظری ندارم

بابت 3 : خیلی دوست دارم دیوونه!

تو هم که مغزت یهو خالی میکنه داداش . ما نفهمیدیم تو چی میخوای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sajjad دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 17:55 http://www.MLBK.blogsky.com

گلشیفته از اول یک هدف بود...
آمریکایی ها به خواسته ی خودشون رسیدن...

مونا چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 13:43

نمیدونم فقط اینو میدونم که ما نباید به خودمون اجازه بدیم که تو کارها، صلایق و افکار آدمای دیگه راحت نظر بدیم و دخالت کنیم مثل سنگ پا نشسته.

ایرانی جماعت همه بدبختیش برای طرز فکر و کوته بینیشه.
بابا مال خودش بوده دلش خواسته به شما ها (ببخشید روم به دیوار با کسانی هستم که این حقو به خودشون میدن که تو کار همه دخالت و فوضولی کنند) چه ربطی داره.
تو مملکت اسلامی پول دزدیدند رقماش تو ماشین حساب جا نمیشه. تو کامپیوتر میزنی هنگ میکنه هیچکس آخ نگفت حالا یکی ممشو نشون داده غیررررررررررررررت همه رو ورداشته. برید بمیرید دست تو جیبتون که نکرده. بررررررررید فکککککککککر کنید.

همینو میتونم بگم دادا فقط همین.

بله بله . چه میشه کرد . وقتی یکی بدشو میگه ما دلمون میسوزه میایم خوبشو میگیم . خودش چی خواسته خدا عالمه

مهرنوش پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 00:19

هرکه را دیدم در عالم غمی دارد...
دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد