عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

حکایت کفترها و دل ما

همیشه صبح اول وقت ،  قبل از بله ها و نه ها و باید ها و نباید های آدمیزادی می رفتم رو بوم تا به اونهمه چشم که دارن نگام می کنن بله بگم و در قفس و باز کنم تا بریزن کف بوم و کم کم یخشون وا بشه و برن خال آسمون بشن .   

منم سر به هوا بیفتم اینور بوم ، اونور بوم ، توی کوچه سنکندری بخورم و خیت بشم جلوی چشم دخترای محله که گویا نقل مجلسشون شده سر به هوایی و گیجی ما .  

 کفتر های بوم ما خیلی وقته پریدن و رفتن رو بوم غریبه . شدن شکار یه پاپر زپرتی . از وقتی یادم میاد هیچ وقت کفتر شکار نگرفتم . چون خودش رو بوم من بود و دلش رو یه بوم دیگه . نقل ، نقل آدمیزاده که اگر جفت شیش نیاوردی دعا کنی قاپ رفیقت جفت بیاد . حداقلش فردا سر دلتنگی ، موقع نامردی ، وقتی میری جلو آینه تا صفا بدی به جمال هر چی عشقه ، میزنی رو شونه ی خودت که داشی درستش همون بود .  

پ.ن : چقدر خوبه آدم دپ نباشه 

نظرات 7 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 09:55 http://baraneshgh.blogsky.com

شکار اینو اون شدن و عشق یه پاپری دیگه بودنو از آدمای این دوره زمونه یاد گرفتن دیگه.مگه میشه دپ نبود آخه؟

میشه دیگه . مردیم از بس دپ بودیم . بسه دیگه .

هاله سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 21:03

پ-ن: آره خوبه اگه نباشی .. فقط اینکه میشه بگی چطوری میتونیم دپ نباشیم توی این اوضاع؟

فقط به خودت میگم هااااا .
۱- اخبار گوش ندهید .
۲- بیخیال
۳- دپ بودن هم شده یک نواختی، برای فرار از یکنواختی که میشه دپ نبود .
۴- فردا که آخرش می خوایم بخندیم به الانمون . پس بسه دیگه . خداییش زندگی این نیست که ما برای خودمون ساختیم . د لامصب لذت بردن که بلدیم . از خوردن یک پرتغال میشه انقدر لذت برد .
5- فیلم "طعم گیلاس " کیارستمی را باید دید

حسین چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 13:58

همچنان دوست دارم
تغیر دکوراسیون یعنی این!
نسبت به اول سال خیلی تغیر کردی ها
حواست هست؟
اینجوری دوست داشتنی تر هستی!

مهرنوش پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 00:21

مشکل اینجاست...که عادت کردیم به دپ بودن...والا همیشه میشه خندید...
ترک عادت هم که...

هاله جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 12:20

اینایی که گفتی مثل مسکن عمل میکنه..
بعدش که اثرش رفت چی؟هان؟

مونا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:30

منم چند وقتیه دپم ... چه میشه کرد...
پ. ن. نفس عمیق و آه از ته دل

من چند وقته دیگه دپ نیستم . خیلی حال میده

محمد داروغه زاده سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:44 http://www.khoonehman.blogfa.com

سلام وحیدجون
یه وبلاگ ساختم واسه دل خودم
خیلی خوشحال میشم گاهی یه سری به ما بزنی
نوشته هاتو خیلی دوست دارم
به نام "عکس نوشته های یک ساوه ای" لینکت کردم
منتظرم

به به . محمد جان به سر میرسیم خدمتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد