عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

دامن سحر ها

بدترین درد ها آن وقتی است که نسل جوان آنچه را که در کتابها می خوانند جدی بگیرد . دوران شعر به سر آمده و دوران نثر آغاز یافته ، رویاهای جوانی شعرند و زندگی واقعی نثر . چه بدبختی بزرگی اگر در زندگی شعر نمی بود و چه بدبختی بزرگتری اگر بعد از شعر نوبت به نثر نمی رسید. "نان و شراب "  

 

 

  

   دارد به سحر دعا اثر ها   

 دست من و دامن سحرها   

 

پ.ن: 5 روز تا کنکور ... نبود ؟

نظرات 8 + ارسال نظر
عاطفه شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:33

نان و شراب... به منم بده بخونمش. قبولی وحید.. نور بالا میزنی ها

حتما . قیولم ..اونم حتما ... نور پایینم خرابه بالا میزنم

مهرنوش یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:06

اا....سلام عاطفه...چطوریییی؟؟؟

سلامممممممممممممممممممممممممممم....
بالاخره نان وشراب...یا دعای سحر؟؟
قبولیییی...مطمین باش....

نان و شراب (اصل فرانسه )
ممنون . ایشا.. شما هم قبولی

وود یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:20

ههه!!! به یکی از دوستان گفتم آخر هفته ارشد دارم ،حدودن 2 دقیقه یه تیک داشت میخندید.......
داوووش امیدوارم قبول بشی یه جای خوب که دوست داری:)

منم الان خنده ام گرفته ...
قبول بشم .. هرجا که شد .

من و دو برادرم یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 02:44 http://t0r4nj.blogfa.com/

یه شکم سیر نان و شراب تنها راه قبولیته...برو قبولی آقا وحید

ای خدااااااااا . ببین اینا چی میگن ؟؟؟؟؟

باران دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 11:21 http://baraneshgh.blogsky.com

وحید تو این عکس خیلی نورانی افتادی.دست ماهم بگیر ببر اون بالاها

والله اگر بخوایم بریم اون بالا ها هواپیماش یه نفره اس . نایب الزیاره هستیم

هاله دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 15:37

خوبه ...
موفق باشی...

خیلی خوشحال شدم . بازم تشریف بیارید . شما هم موفق باشید .
با رمز یا حسین می ریم جلو

طامات چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:13 http://estisal.blogfa.com

دوس داشتم وبلاگتونو. ساوه رو هم دوس دارم

ممنون . . .

محمد چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 16:47 http://www.khoonehman.blogfa.com

وحیدجون عمرا قبول نمیشی! (اینو گفتم مثل بقیه تکراری نباشه)
منم همدردتم
تهران کنکور میدی؟
من علم و صنعتم
خدا بخیر بگذرونه...

نه میرم اراک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد