عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

مهره ی 25 ام کمرم

فردا کنکور ...  

  

یک عدد لوح فشرده موسیقی، شاد و جلف، دارم کپی می کنم که فردا بعد از کنکور با چند تا از بچه ها بریم ، بزنیم و برقصیم تا مهره ی 25 ام کمرم ...پق بزنه بیرون . تمام استعدادم را فردا دوستان شاهد خواهند بود .    

من ا.. توفیق  

وحید .ش  

پ.ن:بابت این طرز افتضاح آپ کردم معذرت خواهی .الان اصلا درحالت عادی نیستم .

نظرات 8 + ارسال نظر
شیطان بهشتی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 16:47 http://top-blog.ir/index.php?page=in&id=808

............... ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
.........٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭
........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ............سلام دوست گلم............................٭ §٭
............... ٭ §٭ .......................................................٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
...............................................٭ ٭

سلام دوست عزیز،امیدوارم روز خوبی داشته باشی ..... ، اگه به وبلاگم امتیاز بدی ممنونت میشم...
بعد بیا تو .:: بیاتو نترس ::.

.... و ... و ... .

من و دو برادرم چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 18:54 http://t0r4nj.blogfa.com/

سلام
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون...
اگه نمیگفتی که در حالت عادی نیستی هم میشد به راحتی اوضاعت رو حدس زد!
چرا اینقدر کنکور واست مهمه؟
بیخیالش باشی راحتتر قبول میشی...
زیادی به خودت فشار میاری...
به قول خودت این فقط صحنه ایی از زندگیه که باید خوب بازیش کنی

واسم مهم نیست . زمانی که صرف کردم برای خوندن مهمه . نمی دونی از چه چیزهایی گذشتم واسه این لعنتی .
باید بازیگر خوبی باشی تا خوب بازی کنی . توکل به خدا

من و دو برادرم پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 01:47 http://t0r4nj.blogfa.com/

حالا خودت چی فکر میکنی؟بازیگر خوبی هستی یا نه؟

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست ...

طامات پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 09:08 http://estisal.blogfa.com

حتماقبول میشی. موفق باشی

فکر نمی کنم

هاله پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:43

چرا افتضاح؟ خندیدم کلی ..
با این روحیه بری قبولی!
یه چندتا عکسم هم از این استعدادی که میخواد پق بزنه بیرون بذار..

سلام .
حتما عکس هم میندازم .

من و دو برادرم پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 10:45 http://t0r4nj.blogfa.com/

با نظر هاله کاملا موافقم!

باران پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 12:31 http://baraneshgh.blogsky.com

وحید تو اینقدر که واسه کنکور ارشد استرس داشتی من واسه کنکور دکتراهم نداشتم.خب.چکار کردی حالا؟خوب شد کنکور ؟ارزش منهدم کردن مهره۲۵ کمرتو داره یا نه

من استرس ندارم . . . الان دیگه کنکور را دادم .

مهرنوش جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 01:20

اتفاقا پست جالبی بود...احساساته لحظه ای...
خوب الان دیگه کنکور دادید...
امیدوارم موفق شده باشید...همتون...

انشا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد