عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

گند زدن به سبک وحید

آخییییش . تموم شد . ولی یه چیزی میگم خوف نکنید . من تنها کسی هستم که تونستم در مدت زمان 4 ساعت گند بزنم به 8 ماه زندگی خودش .

کنکور تموم شد ، طوقی پر زد رفت و من ماندم و یه سر بالایی که نمی دونم اونورش چیه ؟

حدود 10 روزی میشه که اومدم اراک و به نیت کشتن خودم و کار کردن تا اخر اسفند هستم . ولی الان دلم خیلی خیلی برای مرغ عشق ها و قناری هام تنگ شده . ماهی هام هم همینطور . دلم برای پدر و مادرم بینهایت .


التن میرم ولی فردا با دست پر و یک آپ وحید گونه میام

نظرات 8 + ارسال نظر
من و دو برادرم یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 21:28 http://t0r4nj.blogfa.com/

چه عجب!!!فکر کردم سر کنکور غش کردی!!!اونقدر که نگران بودی گفتم حتما" کنکور حسابت رو رسیده!
خوشحالم که دوباره هستی

من هنوز زنده ام . اصلا جای نگرانی نیست

مهرنوش دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 11:21

سلامم...
نظرم پرید...دیگه دوباره نویسی نمیکنم...
فقط اینکه زندگی ادامه دارد...موفق باشی..

زندگی جاریست ای جاری پسند ( از خودم )

هاله دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 23:55

اشکال نداره .. خسته نباشی ...
بالاخره گند زدن هم انرژی میبره..
نشد سال دیگه .. چیزی که زیاده وقت!

ممنون از دلداریت . ولی از من مایه نزار . من دیگه بخون نیستم

باران سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 18:44 http://baraneshgh.blogsky.com

سلام.چطوری تو؟حالا از کجا معلوم شاید خوب شده باشه.الکی فکر نکن خواهشا.هیچی معلوم نیست هنوز

باران عزیز من با چشم های خودم دیدم که پاسخ نامه به رنگ نا متعارفی در اومده بود . بازم بگم ؟

باران سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 09:21 http://baraneshgh.blogsky.com

وحید جان عزیزم شاید مال بقیه هم نا متعارف شده باشه.از کجا معلوم آخه

هاله سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 19:34

چرا!
پاش بیفته میخونی...

مهرنوش سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 20:17


ای بابا...فردا نشد؟!!
آپ کن دیگه..

آرام شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:38 http://aram-asemani.blogfa.com


نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند

سال خوبی پیش ِ رو داشته باشی ..[گل]


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد