عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

کوروش آسوده بخواب ... منم

 

 

  

این عکس با همون دوربین موبایل خودم گرفته شده . فعلا باشید تا عکس های اصلی را رو کنیم .  

 

پ.ن: canon EOS 600D   فکر کن !!! 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 17:54 http://baraneshgh.blogsky.com

جان تو همیشه در حال پرشی.خوش بحالت رو زمین نیستی مثل من.حالا اون بالاهایی ما رو ریز نبینی عزیز

خوشا پریدن

مهرنوش چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 01:35

چه عکسییییی....چه پرششیییییییی....

چه عکس العملی !!!

.... چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 09:16

گلا جو گیری!
چرا نمیتونی رو زمین عکس بگیری؟

ههههههههه . خو خوب دیگه . چشم .

چند وقت بود سه چهارتا نقطه نداشتیم هاااا

البته باید می گفتی چه بی جنبه ای ! چون یه بار پسر عموم جلوی من از این حرکات زد

هاله جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 20:36

با این شلوغ کاریا بعید میدونم ( کوروش) راحت بوده باشه!
من میگم یه چیزی هم بهت گفته ٬تو نشنیدی!
قشنگه ولی.
این فلسفه ی پرش چیه؟

ولی چی ؟؟؟؟

زهرا شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 00:07 http://www.filsooooof.blogfa.com

سلام
من کسی رو به سخره نگرفتم ، فقط به طنز این حرکت رو " نوشتن اصطلاحات پزشکی در وبلاگ هایی که قراره هر قشری از مردم اون رو بخونه و ننوشتن معنی اون اصطلاح " یه جوری توهین به شعور مخاطب هست .

همانطور که لز شبه روشنفکر و شبه فیلسوف بیزارم از مدل های روشنفکرانه و فیلسوفانه که چیزهایی شبیه این دو را به سخره می گیرن هم بیزارم . و در کل از گیر دادن به این و ان که تو نمی فهمی و من بیشتر می فهمم هم بیزارم . در کل تر من ادم بیزاری هستم . پس هستم .

من و دو برادرم دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 20:42 http://t0r4nj.blogfa.com/

آقا وحید اگه بری واسه مسابقات پرش نام نویسی کنی فکر کنم بد نباشه!

سلام . جاتون خالی ۱۳بدر هم این طوری شد . و الان تمام عضلات کششی بدنم درد می کنه

هاله سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 20:59

اشتباه تایپی شد.
(قشنگه.
ولی این فلسفه ی پرش چیه؟)
این درستشه.

هیچی یه جورایی مثل اعتیاد می مونه .

وود چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 01:44

صحنه را دیدم و پسندیدم;))
کفشات خوبه هاااااااااااا!! چند؟؟
(سال نو تون هم مبارک ) ایشالا سال خیلی خیلی خوبه داشته باشین

بخری ؟؟؟؟؟؟ یا می خوای اذیت کنی ؟
شما هم سال خوبی داشته باشین

ر.م.سایه دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 11:36

...سلام
سال نوت مبارک داداش کوچیکه سه تا نقطه گذاشتم اول سلامم که بدونی انقدر حرف توش هست که نمیدونم از کجا شروع کنم پس فقط نوشتم سلام تا یادت بمونه یاد تو وباقی دوستهای اسمونی ام هیج وقت از ذهنم نمیره حک شده تو روحم وتا ابد با من میمونه...
تمام پیامهات را خوندم وبرای جوابهایی که تو گلو خفه شان کردم حسرت خوردم میخواستم فراموش بشم گم بشم انگار که از اول نبودم 3ساله شعر نگفتم دیوونگی نکردم وسه ساله که خودم نبودم خودمو گم کردم وهرچی میگردم پیدا نمیشم.
داداش وحید نمیدونم خبر داری یا نه ولی برادرم را ازدست دادم درست 3 روز بعد از نامزدیم واز اون روز به بعد دیگه شعر نگفتم انگار قسمتی از روح من همراه اون رفت حوصله هیچ کس وهیچ چیز را نداشتم اما حالا دارم سعی میکنم با بهار جوانه بزنم
فکر نکن سایه هدفش را فراموش کرده فکر نکن برایش مهم نبوده چی به سر ارمانهایش میاد سایه دیگه توانی برایش نمانده..فقط یک خانواده دارم که با شوهرم بهشونم سر میرنیم
امدم اینجادیداری تازه کنم وبهت بگم این تن خاکی نابود میشه میره محو میشه ولی مطمؤن باش خاطره های ادم ها هیچ وقت از بین نمیره این حرف من را یک جا گوشه ذهنت نگر دار میدونم روح های ما یک جای دیگه با هم دیدار میکنه تو ،اقا محسن وخانومش،سمیه ،سحرو....
جایی که نور هست ونور
دلت شاد ولبت خندون به امید دیدار

سلام ...
این سه تا نقطه به تلافی اون .
نمی دونم چرا دلم رضا به فراموشی نمیشه . تو چشم های این ادما دنبال چیزی مثل اون روزهای خوب می گردم .
در مورد برادرتون متاسفم ... فکر کنم حادثه هوایی بود ؟
ولی دلم تنگ شده بود . بازم بیاید . یاد داداش کوچیکه افتادم که اون موقع ها واقعا داداش کوچیکه بودم ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 11:49

سلام ببخشید ایمیل شما رو می خواستم.

سلام ... ببخشید شما ؟
vahid_shayegh2010@yahoo.com

من شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 11:40

به مامانت بگو اسفند برات دود کنه. الکی که نیست همین جوری جوون آدم دور از جون همه جوونا پرپر میشه دیگه. برو تعلل نکن زود بگو و برگرد

حال ندارم برم بگم . نمیشه همینجوری یه صدقه بزاری کنار ؟

من یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:46

اگه پرپر شدی ناکام شدی تقصیر خودت و ...نت بوده. همه هم اینجا شاهدن.

ایشالله خیره . بسم الله فوووووووووووووت
مگر اسنکه خودت بیای بلایی به سرم بیاری

تالی پوت دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 20:26 http://talipot.esam.ir

سلام دوستم.
خوشحال می شم به فروشگاه من سر بزنی.
http://talipot.esam.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد