عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

خداحافظ 5800

خیلی خوب رفقا ، دیگه 5800 نیست که باهاش عکس بندازم .  

قصه از کجا شروع شد ؟ از خیال خام من برای دیدن بازی پرسپولیس - الغرافه . جاتون خالی رفتیم کلی حال داد . کلی هم عکس و فیلم گرفتیم . ولی آخرش یه نفر یواشکی موبایلمو زد :) آره رفیق ، دزدیدنش ...   

خودش رفت که رفت . ولی ای کاش عکس ها و یادداشت ها و شماره تماس ها نمی رفت . خدا کنه دزده عکس های استادیوم را ایمیل کنه ... 

  

شنیدید سربازی شده 21 ماه ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 18:59

خداحافظ!!!

هاله پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 23:17

بای بای...
چه حالی میده من میام وبلاگای شما خبر لحظه به لحظه از دوره ی سربازی رو میخونمو،رد میشمو میخندم!

بخند خانم .... بالاخره ما هم خدایی داریم . دل یه سرباز را بشکنی عرش خدا میلرزه . حالا هی بخند ...
خدایا کی اخرالزمان میشه این دخترها به جای ما برن سربازی ؟؟؟

محمد دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 19:13 http://www.khoonehman.blogfa.com

سلام وحیدجان
بزار بگن. خدا حواسش به ما هست
ما دوماه کچل میشیم دعاکن یه شوهر تاس گیرشون بیاد که دیگه بهمون نخندن!!
وحید معلوم شده کجا افتادی؟
خیلی ممنون که به "خونه من" سر میزنی
میبوسمت

باران دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 19:17 http://baraneshgh.blogsky.com

وحید جون تو که ارشد قبولی.حالا به سربازی فکر نکن عزیز

محمد دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 19:18 http://www.khoonehman.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم
با چند روز تاخیر **تولدت مبارک**
ببخشید دیر شد

من شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 11:44

ای بابا موبایل همسر منم تو روز روشن پشت چشاش زدند تو مغازه. بعد که نشستیم فیلمشو دیدیم اونقد ناراحت شدیم انگار به ناموسمون تجاوز کرده بود یارو اینقد که آدم چیزیو گم کنه ناراحت نمیشه که ازش بزنن پس می افته.

والله من که نگران مادیاتش نیستم . فقط با اون گوشی خیلی خیلی خاطره دارم .۵ سال داشتمش . خیر نبینه ایشالله هر کی دزدیدتش .

من یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:49

اوووووووووو 5 سال خب دیگه اگه ازت هم نمیزدن باید مینداختیش دووووووووررررر.
شوخی کردم. زندگی اینه دیگههههه

زندگی همینه دیگه ...
یا بدزد یا می دزدن !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد