عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

این همه حزء

این همه آدم  

              عشق  

                       غم   

ما تنها یک جزء هستیم   

زیبا بخند  

         عاشق شو  

                 اگر دلت گرفته حتی 

                                           گریه کن   

اما یادت باشد  

ما تنها یک جزء هستیم  

 

بدتر از ما هم هست . بهتر هم هست . شرایطی بدتر از این در پیش رو داریم و چه بسا بهترین حال و زمان برای ما هنوز وقتش نشده باشد ...   

اما از ته دل این دروغ را باور دارم : نوشتن یک املا در کلاس سوم برابر بود تمام بدبختی های عالم . . .  اما الان نه .  

در کل :

آیا یک جزء می تواند کل باشد ؟  

آیا هنوز باید از طریق آزمون و خطا آینده مان را پیدا کنیم ؟  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
هاله دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:05

چقدر چند خط اولش به دلم نشست..
(زیبا بخند و ....)
چقدر خوب میشد اگه همه ی این حسا رو داشتیم..

آره خوب میشد ...

مهرنوش دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 22:23

هان؟

هیچی .... شما آلبر کامو را دریاب ...

من و دو برادرم سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 11:17 http://t0r4nj.blogfa.com/

سلام وحید جون مرسی که بهم سرمیزنی و مثل یه برادر سعی داری آرومم کنی...متنی که نوشتی هم درست مثل همون نصیحتهای پر از مهرت هست که میای و توی وبلاگم برام میگی ولی من این روزها کارم همین شده که بگم:
من خوبم ....من آرامم......آخر من قول داده ام که آرام باشم ...باورت می شود؟ من خوبم
.
.
.
--------------------------------
اما وحید تو باور کن...من خوبم...من آرامم
فقط...

مهرنوش سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 13:52

آهان...
باوش...

فری شنبه 15 مهر 1391 ساعت 12:52 http://fffery.blogsky.com/

زیبا

ریحانه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 16:39

مرگ من ساوه ای؟

جون تو ساوه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد