عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

حق با شماست

آیا حق با من است ؟

این سوالیه که بارها بهش فکر کردم . یک بار از طریق وبلاگ مهرنوش .... یک بار هم توسط نظر هاله و یک بار هم به عنوان یکی از هزارمین درگیری های ذهنی خودم . بالاخره وقتی چند بار یک سوال مطرح میشه آدم به فکر فرو میره که واقعا خبریه ؟؟؟

اما جواب های من :


بله من احساس میکنم دائما دارم فکر میکنم که حق با من است . ولی نمیدونم واقعاهست یا نه ...اصلا حقی در میان هست که بشه اونو تقسیم کرد ؟ ما داریم چی را تقسیم میکنیم ؟ حق را چه کسی تعریف کرده ؟ معلومه که خودمون ساختیمش . من میگم : اون گل زیباست و چون من نفر اول بودم که دیدمش و یا گفتم زیباست ، پس حق با منه ... . به همین سادگی . بعد یکی میاد گل را می چینه و من شعر میگم که حق من را چیدند ... در حالی که حق با صاحب باغچه بوده که گل های وحشی در باغش روئیده اند پس گل ها برای اون هستند . و یا چه بسا کسی زودتر از من گل را دیده و گفته چه بسیار زیباست . و یا اوضاع از این بدتر هم میتونه باشه که کسی شبانه میامده و به گل آب می داده و می رفته ...

خیلی ولی ها و اما ها و شاید ها میتونه باشه . ولی اگر شما برای گلی ننوشته باشید و یا نخوانده باشید پس حقی درمیان نیست که با شما باشد یا نباشد . اون فقط یک نوشته است که  شکلک آدم هایی را در می آورد که حق با آنها است .


پ.ن: اون شعر "شیرین شیرین " یادتونه ؟ اونو به همراه یکی از دوستان داریم آهنگسازی میکنیم . تا اینجا که خوب بوده فقط مونده یکی که بتونه بخونه .

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرنوش یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 14:37

اول...
حق...اممممم...
حق با همه است...و با هیچ کس نیست...
پس حق رو به خودت بده...و بدون درگیری ذهنی راحت باش...
نوشته برای توست..پس حق با توست...
زندگی برای توست...پس حق با توست...
همیشه حق تا زمانی درسته که برای دیگران پایمال نشه...
به همین سادگی...شاید اشتباه باشه...اما...در حال حاضر
این اندیشه تشویش های ذهنیمو کم میکنه...

الان دوست دارم با ژست بهرام رادان در فیلم سنتوری در حالی که کنار گلشیفته نشسته و گلشیفته پیانو میزنه و یهو میگه : اوه یه موزارت ...و شروع میکنن با هم اون قطعه معروف را زدن ... بگم که اوه یه همینو می خواستم بگم ......

من و دو برادرم سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 15:13 http://t0r4nj.blogfa.com/

توی وقایع اخیر که کم و بیش خودتم در جریانش هستی حق فقط و فقط با منه...مگه نه؟

ههههههههه بله بله . دوستان فعلا حق با ایشون است .

هاله پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 11:35

چی بگم..
راستی حق چیه؟

ها ؟
نیدونم

من و دو برادرم شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 18:20 http://t0r4nj.blogfa.com/

وحید؟
الان تو به چی میخندی؟
به مشکلات من؟...خنده دار بودن واست؟!...
جالبه برام که دیدت اینه!

سلام
من دارم به شما میخندم . چون تیر به نشانه خورد و واقعا یکی اومد که حق با اون بوده .

من و دو برادرم دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 15:35 http://t0r4nj.blogfa.com/

سلام وحیدجون...اطاعت امر شد

دم شما گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد