عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

سربازی

سلام

16 روز مانده تا آغاز دوران سربازی ... نمی دونم وقتی سربازم و یا بعدش چی میشه ولی هرچه پیش آید خوش آید . 


نظرات 4 + ارسال نظر
من و دو برادرم دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 15:36 http://t0r4nj.blogfa.com/

هر جا هستی ایام به کام...انشالله سلامت باشی

متشکرم

حسین سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 11:05

تو که هنوز داری فکر میکنی
یه خورده راه برو!

رو پیشنهادت فکر می کنم

هاله جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 22:24

ایشالله خووب پیش میره.
نگران نباش.

مهرنوش یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 00:21

موفق باشی...

ایشالله قسمت خودتون بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد