عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

من رفتم

خوب دوستان بالاخره وقتش رسید . اصلا نگران نباشید. برای تمام روزهای نبودنم خاطره با خودم میارم .


همین دیگه ...


برای سلامتی تمام سربازهای وظیفه صلوات ...............

نظرات 3 + ارسال نظر
وود شنبه 3 تیر 1391 ساعت 21:19

ما اخرشم نفمیدیم درس شما چی شدا؟؟؟

من و دو برادرم پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 11:23 http://t0r4nj.blogfa.com/

آخی...باور کن هنوز نرفتی جای خالیت حس میشه...انشالله هر جا هستی سلامت باشی داداش وحید گل
ای وای یادم رفت صلوات رو بفرستم:
الهم صلی علی محمد و آل محمد
:D

مهرنوش پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 15:01

صلواتتتتتت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد