عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

سرباز خسته ست

هی رفقا ببینید کی اومده ... یه سرباز ... به قول هم خدمتی ها : سرباز خسته ست . 

سرباز برای بار دوم سرما خورده . در واقع سرماخوردگی نیست یه جورایی ویروس سربازیه که درمانش استامینوفن و آب نمک قرقره کردنه . 

جونم براتون بگه که بعد از سه هفته ولمون کردن بیایم سری به خون بزنیم . اگرچه در این سه هفته هر پنجشنبه و جمعه کل پادگان رفتن مرخصی و ما یک گروهان نرفتیم . بماند چرا ... 


دیروز به علت روزه خوار ی اسمم یادداشت شد و معلوم نیست کی بشه عقیدتی سیاسی منو بخواد . دیروز داخل مهدیه بد تهدید کردند . خدا بخیر بگذرونه . 


میرم ولی بر میگردم . 

نظرات 7 + ارسال نظر
من و دو برادرم جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 19:35 http://toranjamman.blogfa.com/

سلام
خسته نباشی سرباز دلاور روزه خوار :))
خوش اومدی به خونه آقای سرما خورده

سلام
سلامت باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 18:03

مهرنوش پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:59

سلاممم...
روزه خواریییی؟؟؟در ملا عام...واییی؟؟؟
امیدوارم تهدید ها عملی نشود...:))

مهرنوش پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 13:00

سلاممم...
روزه خواریییی؟؟؟در ملا عام...واییی؟؟؟
امیدوارم تهدید ها عملی نشود...:))

رضا یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 04:12

بالاخره تموم شد ...
هنوز آواز قناری دلنشینه؟
هنوز مرغ عشقا تخم می ذارن؟
هنوز شبا وقتی همه خوابن یکی یه گوشه داره مثتوی می خونه؟

فری جمعه 14 مهر 1391 ساعت 14:30 http://fffery.blogsky.com/

روزه خواری!از شما بعیده!

YAS شنبه 23 دی 1391 ساعت 10:11 http://371AREZOYEMAHAL.BLOGFA.COM

وبت باهاله.اگه دوستداشتی بمنم سر بزن اگه خواستی لنکم کن خبشو بده بهم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد