عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

مرخصی اول

سلام

باز هم اومدم مرخصی ...

این 12 روز را در راهنمایی رانندگی منطقه 9 تهران خدمت کردم ، ولی به صورت امانی . یعنی هنوز معلوم نیست در کدوم قسمت راهنمایی رانندگی تهران خدمت کنم .

ورود ما به تهران مصادف بود با آغاز اجلاس سران جنبش عدم تعهد . برای همین هم 8 ساعت عادی و 4 ساعت فوق العاده تو خسابون بودیم . اونم با لباس های آقا بلیسه و کلاهی که شبیه یک دسته گله روی سرت .

منطقه 9 شامل میدان آزادی - خیابان ازادی - فرودگاه مهرآباد و حوالی اینهاست . که فهمیدم روزی 12 ساعت ایستادن یعنی چه . . .

فردا میام بهتر توضیح میدم

نظرات 3 + ارسال نظر
من و دو برادرم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:33 http://toranjamman.blogfa.com/

سلام جناب ستوان
خسته نباشی از ایستادن........اگه یه وقت ما خلاف کردیم پارتی بازی کن جریمه نشیمااااااااااااااا
راستی پیامت در مورد داستان وبلاگم خیلی منو برد توی فکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
در اصطلاح فن به ما میگن ...جناب سروان ...
شما از الان روی من حساب کن .

من و دو برادرم سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 19:29

ای بابا من فکر کردم ستوان شدی...خوب چی کار کنم من که مثل تو پسر نیستم سربازی هم نرفتم که اینها رو بدونم : دى

مهندس هویج چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 16:23 http://havijoo.blogsky.com

خوش اومدی. آزای و آزاد باش توش نمیخواد پست بدی. خودش آزاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد