عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

شاه عبدالعظیم

خوب خوب خوب . احوال رفقای عزیز ؟  

آقا و خانومی که شما باشید ما افتادیم منطقه ۵ تهران . زیر گذر غربی میدان آزادی (تو روح سازنده اش) ، صادقیه ، پونک،جنت آباد و همین حوالی .  

جاتون خالی الان از سالن ورزشی و جکوزی کنار ساختمان فرماندهی منطقه فارق شدم . ولی هنوز کمرم درد میکنه .  

جاتون خالی بازم انواع انسان و جونور را دیدم . در کل میدان آزادی جای خوبی نیست . . .  

هنوز سعادت دیدن پست پونک و جنت آباد را نداشتم . یه جورایی دارن آب بندیمون میکنن .  

 

دیشب دلم برای فروغ تنگ شد . با اینکه زیاد با هم میونه خوبی نداشتیم ولی دلم براش تنگ شد . اینهمه مدت توی قفسه کتاب ها بود و من خیالمم نبود ولی دیشب دلم فروغ خواست  و کمی شاملو . عجب روزگاری شده ، با هر دوتاشون میونه خوبی نداشنم ولی چرا دلم خواست ؟؟؟ نمی دونم .  

هنوز وقت نکردم برم دوری بزنم . ایشالله پا بده بریم یه سر شاه عبدالعظیم زیارت !!!!!!!!!  

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 16:30

پس داری به آغاز فصلی سرد ایمان میاری!

مهندس هویج چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 16:33

من که عاشق فروغم. دیوان کوچیکش همیشه همرامه.
شعراش آدمو قلقک میده و حالت رو خوب میکنه.
ایشالا شاه عبدالعظیم با فروغ نصیبت بشه.
موفق باشی

مهرنوش شنبه 1 مهر 1391 ساعت 17:54

اغاز فصل سرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد