عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

عکس نوشته های من

من اناری را می کنم دانه،به دل می گویم،خوب بود این مردم دانه های دلشان پیدا بود

خلاص

سلام . اصلا همیشه اول من سلام . 

حتما خیلی هاتون می دونید که اینجانب از ۱۷/۷/۹۱ معاف دائم می باشم . به علت : هرنی دیسک L4-L5 . . .  

بله رفقا اینم از خدمت . پیر شدم هاااااا :)  

از همون لحظه اول که معاف شدم ، دارم به کار فکر می کنم !!! جدا خیلی سخته،فکرشو بکن در تصوراتت برای 2 سال آینده برنامه ریختی و یهو ... .  

 

من که میگم باید اول ازدواج کنم بعد برم سراغ کار . اما نمی دونم چرا هم ، به خصوص مادرم به داشتن کار پافشاری میکنه . باز به مرام بابا که پایه ست . خدا را چه دیدی شاید فردا با بابا دوتایی رفتیم یه عروس برای مامان آوردیم . ولی از کجا ؟؟؟ ای دل غافل ... :)  

  

دوستان کار سراغ داشتین روی من حساب کنید . آماده هرگونه شراکت 49-51 هم هستم .  

 

 

در ضمن نزدیک بود یادم بره :  

رفقا ! اگر خانمی خوب ، اهل زندگی ، بساز ، دست پخت عالی ، دست و دلباز از مال باباش ، سربازی رفته (هااا نه این برای پسرهاست) ، دارای کار با حقوق بالای 700 ... سراغ داشتین معرفی کنید بریم جلو . . . شما معرفی کنید بقیه اش با من .  

 

پ.ن: پاییز و انار دوتا از دوست داشتنی های این روزهای من هستند ...

نظرات 4 + ارسال نظر
من و دو برادرم شنبه 22 مهر 1391 ساعت 14:38 http://toranjamman.blogfa.com/

سلام
تبریک میگم برای معاف شدنت...برای ازدواج هم.......بابا بی خیال

یه خانم دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 13:54

خیلی پر رو تشریف داری
خودت دست خالی هستی
بعد ی دختر شاغل می خوای با حقووق بالا
بابا دست بکش

اره دیگه . خوب پرو ام دیگه .

مهندس هویج دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 18:13 http://havijoo.blogsky.com/


به به..میبینم که معاف شدی!!!
ووووووووووو چه خبر خوبی بود. حسابی از شنیدنش خوشحال شدم برات.
هان راستـــــــــی... سلام

خوبه والا.. امری دیگه داشته باشی ما درخدمتیم هااااا

ریحانه سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 20:14

چیز دیگه نمی خوای بابا به سنگ پا قزوین گفتی زکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد